جدیدترین مقالات طراحی سایت

نکات کلیدی در مورد طراحی سایت همراه با بهترین آموزش های مفید در این زمینه

جدیدترین مقالات طراحی سایت

نکات کلیدی در مورد طراحی سایت همراه با بهترین آموزش های مفید در این زمینه

10 مورد از طرح های رایگان مورد استفاده در طراحی سایت

زمانی که کودک بودم همیشه مقداری گیلاس اضافی روی بستنی می گذاشتم. به خوبی به یاد دارم که همین گیلاسها برای من بسیار خوشحال کننده و لذت بخش بود . البته در این مقاله ما قصد نداریم گیلاس اضافی به شما هدیه بدهیم اما طرحهای رایگانی را در اختیار شما قرار خواهیم داد که می تواند برای شما لذت بخش باشد .

 

ما برخی از بهترین و مهمترین طرحهای رایگانی را انتخاب کرده ایم که به صورت مرتب مورد استفاده طراحان قرار میگرد . پس از این طرح ها لذت ببرید .

عناصر اینفوگرافیکی وکتوری :


اینفوگرافیک ها به بخش مهمی از هر وبسایتی تبدیل شده است و برخی از آنها به خوبی توانسته اند جایگزین محتوای متن طولانی شوند . علاوه بر ارائه ی اطلاعات مهم در یک فرمت قابل فهم ، اینفوگرافیک ها از لحاظ بصری بسیار جذاب و جالب هستند . نکته ی مهم این است که اگر می خواهید تجارت خود را گسترش دهید و هرگز از میان رقبا حذف نشوید ، بهتر است ایجاد یک محتوای اینفوگرافیکی را یاد بگیرید. این عناصر اینفو گرافیکی وکتوری ،به شما کمک میکند اینفوگرافیک های جالب و جذابی ایجاد کنید . این فایل حاوی حباب های گفتاری ، نمودار ها و جدول ها و سایه های رنگارنگ است که میتواند بسیار مفید باشد .
لینک دانلود رایگان
کیت طراحی رابط گرافیکی برنامه های اندرویدی :


طراحی اپلیکیشن ها کار آسانی نیست .همه چیز در ذهن شما ممکن است کامل و بی عیب باشد اما پیاده کردن این طرح ها در واقعیت اصلا آسان نیست و ممکن است کار بسیار دشواری باشد . خوب شما می توانید از این کیت طراحی رابط گرافیکی برنامه های اندرویدی برای ایجاد این طرح ها استفاده کنید . این کیت شامل دکمه ها ، دکمه های شناور ، ابزارک ها، آیکونها ، تقویم و بسیاری از موار دیگر با ظاهری واقعی است . شما میتوانید همیشه طرح های مختلف را بر روی نسخه های متفاوت تست کنید تا به چیزی که می خواهید و مد نظر دارید برسید . با دانلود این کیت ، می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید . قول می دهم که از دانلود خود پشیمان نشوید .
لینک دانلود
96 آیکون وکتوری رایگان که میتواند نرخ کلیک شما را افزایش دهد:


وبمسترها تقریبا برای بالا بردن نرخ کلیک خود هر کاری انجام میدهند . علاوه بر فراهم کردن محتوای جالب و جذاب که می تواند بازدیدکنندگان را به کلیک بر روی آن ترغیب کند ، آیکونها نیز روش دیگری برای انجام اینکار هستند . آیکونها نه تنها می توانند نرخ کلیک را افزایش دهند بلکه بسیار ارتباطی نیز هستند . این عناصر می توانند مفهوم چیزی که شما میخواهید را به خوبی و با اشغال فضای اندک انتقال دهند . ممکن است شما بخواهید متنی را در کنار آیکون خود قرار دهید اما در این مجموعه ی رایگان که ما برای شما آماده کرده ایم، نیازی به اینکار نیست . برای اینکه در زمان صرفه جویی شود ،این آیکونها به گروههای مختلفی تقسیم شده اند . شما می توانید آیکونهایی را از دسته ی مالی/تجاری، رستوران و پزشکی انتخاب کنید .
لینک دانلود رایگان
منابع طراحی افزایش خلاقیت :


روزهایی وجود دارد که فکر می کنید ذهنتان هنگ کرده و نمی تواند طرحهای خلاقانه ای تولید کند . این منابع طراحی نه تنها می توانند به شما کمک کنند تا پروژه ی خوبی طراحی کنید بلکه در ایجاد شاهکارهای هنری نیز مفید وموثر خواهند بود . این مجموعه شامل 4 بافت زیبا ، 8 تصویر وکتوری و وکتورهای مختلف دیگر است که می توانید از آنها در پوسترها و تصاویر خود استفاده کنید .
لینک دانلود رایگان
بازسازی خانه : قالب های واکنش گرای وردپرسی رایگان:


برخی از اوقات به قالبهای وردپرسی خاصی نیاز دارید و هیچ گزینه ای هم برای انتخاب ندارید و می خواهید آنها را به صورت دستی ایجاد کنید . مثلا یکی از این حوزه ها ، بازسازی مدل خانه است . به لطف این فایل رایگان ، نیازی نیست همه چیز را از اول انجام دهید. قالبهای بازسازی منزل ، ممکن است برای شرکت های طراحی دکوراسیون منزل ضروری باشد .پیشنهاد می کنیم این فایل رو نیز دانلود کنید و از آن لذت ببرید .
لینک دانلود رایگان
32 وکتور رایگان اشکال روبان:


شما می دانید که چگونه برخی از تصاویر فورا شما را به یک موضوع خاص متصل می کنند ؟ روبان ها از چنین مواردی هستند که با موضوع ارائه شده ،شما را مرتبط می سازند .شما میتوانید از این روبان ها برای نمایش تخفیف و یا پر رنگ کردن موضوع خاصی استفاده کنید . روبان ها همچنین به طور گسترده ای در انواع خاصی از سایتها همچون قنادی ها ، فروشندگان اسباب بازی و لباس نوزاد مورد استفاده قرار می گیرند . اما اینها همه ی کاری نیست که شما میتوانید با روبان انجام دهید . از این عناصر برای دادن اطلاعات مهم و یا جلب توجه افراد به یک موضوع خاص استفاده کنید .
لینک دانلود رایگان
50 پس زمینه ی وکتوری طرح موزائیک:



آیا تا به حال به یک کندوی عسل و طبیعت زیبای آن فکر کرده اید ؟ طرح موزائیک که دارای ساختاری شبیه کندوی عسل است ، میتواند ظاهر زیبایی به پروژه ی شما ببخشد . از این طرح ها در پس زمینه ی سایت خود استفاد کنید تا ظاهر سایت را بهبود ببخشید . یا شما میتوانید از این طرح ها بر روی پوسترها و حتی دکورهای دیوار نیز استفاده کنید . این طرح ها الگوهای زیبایی دارند و از لحاظ ظاهری نیز بسیار خوش رنگ اند . یک ظاهر ساده و تمیز برخی از اوقات می تواند بیشتر از یک طرح درهم و برهم زیبا باشد . در این فایل ، شما میتوانید 50 الگوی موزائیکی مختلف را به صورت رایگان دریافت کنید .
لینک دانلود رایگان
الگوهای هندسی رایگان با مجوز حق توسعه:


مانند الگوهای موزائیکی ،الگوهای هندسی نیز جذابیت خاص خود را دارند . علاوه بر این ، شما می توانید از بین گزینه های مختلف یکی را انتخاب کنید . الگوهای هندسی در این فایل ، همه کاره هستند و شما می توانید از آنها برای برقراری ارتباط انواع مختلفی از پیام ها استفاده کنید . اینکه شما میخواهید چیزی نرم و ظریف داشته باشید و یا اینکه جسورانه و بلند باشد اصلا فرقی نمی کند . این الگوها متفاوت و خلاقانه کار میکنند و می توانند پروژه ی شما را به زیبایی بهبود ببخشند .از این الگوها در پوسترها،کارت دعوت ، تی شرت ها و یا حتی به عنوان پس زمینه نیز می توانید استفاده کنید .
لینک دانلود رایگان
200 آیکون فلت رایگان :


ما بیش از 14000 آیکون مختلف را طبقه بندی و مرتب کرده ایم تا بتوانیم یک مجموعه ی 200 آیکونی همه کاره و محبوب را در اختیار شما قرار دهیم. شما میتوانید از این آیکونها در پروژه های خود استفاده کنید . آیکونها بخش مهمی از کار یک طراح هستند . اصلا مهم نیست که نوع پروژه ای که روی آن کار میکنید چیست . حتما به این آیکونها نیاز خواهید داشت . ترکیب این مجموعه به شما اجازه میدهد از بین گزینه های مختلف یکی را به دلخواه انتخاب کنید .
لینک دانلود رایگان
تصاویر رایگان- موکاپهای مختلف از غذاهای دست ساز و واقعی


آیا یکی از اعضای خانواده کسب وکار پخت و پز خود را راه اندازی کره و از شما خواسته است وبسایت مورد نیازش را راه اندازی کنید ؟ این مجموعه از موکاپها بسیار واقعی هستند . ویرایش و سفارشی سازی آنها بسیار آسان است . بنابراین شما می توانید بر روی آنها کار کنید و رضایت مشتریان خود را جلب نمایید.
لینک دانلود رایگان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.