جدیدترین مقالات طراحی سایت

نکات کلیدی در مورد طراحی سایت همراه با بهترین آموزش های مفید در این زمینه

جدیدترین مقالات طراحی سایت

نکات کلیدی در مورد طراحی سایت همراه با بهترین آموزش های مفید در این زمینه

ساخت اسکلت فلزی

 سفارش ساخت اسکلت فلزی

در هر جایی از ایران که هستید می توانید جهت سفارش ساخت اسکلت فلزی با ما تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید از این رو میتوانید بر اساس نقشه  و طرح خود در کوتاه ترین زمان نسیت به ساخت اسکلت فلزی خود اقدام کنید . توجه داشته باشید آنچه مهم است در تحویل با کیفیت تری کار در کوتاه ترین زمان ممکن است . از آنجا که ساخت اسکلت فلزی فرایندی کیفیت محور  محسوب می شود داشتن تیم مهندسی قوی در شرکت ساخت اسکلت فلزی و سوله دست دوم بسیار حیاتی است. تا بتوانید نیاز های خود را در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت تامین کنید . برای اطمینان از خرید سازه ای با کیفیت و با قیمت مناسب و دارای استاندارد دانستن موارد زیادی از جمله اینکه دفترجه اطلاعات مهندسی به روز رسانی شده باشد و داشتن اسناد مربوط به سازه ضروری است. در هنگام سفارش ساخت اسکلت فلزی دانستن این موضوع نیز مهم است و آن مربوط به سهولت در نصب سازه فلزی است که بتوان با کمترین میزان اسیب وارده به سازه آن را نصب و سر پا نمود.

 

برخی از خدمات شرکت ساخت اسکلت فلزی

1. ساخت واجرای انواع سازه فضا کار space frame

2. ساخت و اجراى انواع سازه های LSF

3. طراحى و اجراى انواع سازه هاى گلخانه

4. طراحى و اجرای انواع دیوار برشى فولادى

5. طراحى و اجراى انواع پوشش سقف ودیوار بصورت پانل

ارائه خدمات ساخت اسکلت فلزی در سراسر ایران

ساخت اسکلت فلزی در تهران ، کرج و شهرستان ها

سوله ایران سازنده ونصاب انواع  اسکلت های فلزی جوشی و پیچ و مهره ای در تناژهای سبک و سنگین و انواع سوله  میباشد. پیمانکاری صنعتی سوله ایران با هدف ساخت انواع اسکلت های فلزی و سوله در کاربری های مختلف وبا سابقه کاری درخشان با بیش از 15 اکیپ سوله و اسکلت فلزی در سراسر کشور سعی در جهت خدمت به سرمایه گذاران و هموطنان محترم داشته است.

پیمانکاری صنعتی سوله ایران با سابقه ای درخشان ساخت اسکلت فلزی خود را درکارگاهی مجهز یا درمحل ساخت وبا استفاده از اکیپ های کارگری ماهر و با تجربه و تجهیزات  روز مورد نیاز ازقبیل (دستگاه های جوش رکتی فایرو اینورتر، دستگاه های جوش زیرپودری ، دستگاه های جوش تحت پوشش گازدستگاه های برش  دستگاه های برش ریلی ودیزل هاو دستگاه های سوراخ کاری...) سعی درجهت کسب روزی حلال وخدمت. به سازندگان محترم داشته است.

زمینه های فعالیت

1-ساخت

2-نصب

3-تقویت

4-تامین نیروی انسانی متخصص وکاردان

5- تهیه نقشه های کارگاهی با نرم افزار xsteel

6- تهیه صورت وضعیت وکنترل پروژه

7- استفاده از نرم افزار های روز جهت کاهش پرت آهن الات

8- انجام مشاوره به صورت رایگان